Gry online

Wszystko co dotyczy gier na PC, PS i inne konsole! Nowości, zapowiedzi, recenzje, poradniki, KODY - także wasze pytania.

Moderator: Moderator

Gry online

Postprzez ghalatan » 2007-09-05, 15:09

Ten temat chce poświecić rożnego tupu grami online... może nie koniecznie online ale z możliwością gry w sieci.. poczynając na ogame a kończąc... hmmmmm nie wiem czy jest na czym kończyć.. może GTA SA :-D

Jak już na początku wspomniałem o ogame to może od tego zacznę.
Ja gram w ogame od roku... u kurcze to nie to miałem pisać :mrgreen:
Ogame jest grą online wymagającą tylko przeglądarki internetowej.
Krudko streszczając całą grę można powiedzieć, że jest zjadaczem naszego cennego czasu i praktycznie mało jest z tego rozrywki (przynajmniej dla mnie).
A mówiąc o niej z innej perspektywy jest to gra bardzo przyszłościowa "ukazująca" świat w czasach wojen miedzy galaktycznych... przy czym różne cywilizacje (tzn. różni gracze) dążą do zdobycia uniwersum, oczywiście jest możliwość zakładania sojuszy czy dołączania sie do już istniejących, przez co zdobywanie uniwersum może stać sie łatwiejsze.
to może tyle o ogame jeszcze tylko link
www.ogame.pl

Teraz może przejdę odrazu do wolfa ET.
wolf ET (skrót od Wolfenstein - Enemy Territory) jest grą online RPG (a chyba nawet MMORPG), w FPP. W grze w pierwszej kolejności są do wyboru serwery (i w tym momencie proszę graczy o podawanie fajnych serwerów najlepiej z podstawowymi mapkami, a narazie to ja podam pierwszy 81.171.39.153:27960). Następie o ile sie conektniesz to są do wyboru 2 teamy: Amerykanie i Niemcy (może rozpoznacie po flagach ;-) ). następnie najlepiej wybrać jakąś klasę, a jest ich 5. Soldier, Medic, Engineer, Field Ops, Covert Ops.
każda sie trochę różni ale tego tu już nie będę wypisywał.
Po wybraniu klasy zaczyna sie zabawa :-D
Więcej na temat wolfa i wszelkie odpowiedzi na pytania znajdziecie na różnych stornach poświęconych tej grze a oto jedna z nich: http://www.et.shl.pl/